Chiphell - 分享与交流用户体验

 找回密码
 加入我们
搜索
      
查看: 3838|回复: 24

国外首款DX11游戏测试:HD5870秒295~hd4870干NV上代卡皇285...

[复制链接]
发表于 2009-9-26 22:42 | 显示全部楼层 |阅读模式
本帖最后由 lj21 于 2009-9-26 22:55 编辑

为了验证HD 5870是否真的如国内媒体所吹嘘的那么强大,在国外网站看了好几天,无意搜索到一篇来自PL(波兰)的网站PCLAB.PL的评测,他们算是全球第一家用DX11测试HD 5870的网站了,结果出乎所有人的意料。。。HD 5870单核在击败295双核的同时,上一代中端A卡4870居然秒掉了上代NV卡皇285!!!!大家来分析下吧,我是看不懂这个国家的语言了。。。。。。

PCLAB.PL:pclab.pl/art38674-8.html

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Radeon HD 5870 – pierwsza karta graficzna ze sprzętową obsługą DirectX 11 Rewolucja czy ewolucja?
Mieszko Krzykowski, Środa, 23 września 2009, 06:00
Tagi: amd, directx 11, eyefinity, hd 5870, radeon, teselacja
Wydajność – BattleForge

met_bf.jpg

Nowa gra w naszym zestawieniu. Zdecydowaliśmy się na nią dlatego, że jest to pierwsza gra z częściową obsługą DirectX 11. Jest ona zaszyta w grze od niedawna i można ją wymusić, edytując odpowiedni plik konfiguracyjny gry. Oczywiście, grę trzeba uruchomić na komputerze z Windows 7 i odpowiednią łatką. Mimo że gra ma wbudowany benchmark, wydajność mierzymy w niej po swojemu. Wykorzystujemy nagraną na mapie King of the Giants powtórkę. Pod koniec rozgrywki czterej gracze mają zebrane całkiem pokaźne siły, którymi przypuszczają równoczesny szturm. Do mierzenia średniej liczby klatek na sekundę posługujemy się programem FRAPS. Wszystkie opcje graficzne są ustawione na maksymalne wartości. Gra korzysta z własnego silnika graficznego, który nie doczekał się oficjalnej nazwy.
bfnoaa.png

bfaadrop.png

bf2560.png

bf1920.png

BattleForge od jakiegoś czasu jest zgodna z DirectX 10.1, stąd znaczna przewaga kart AMD nad kartami NVIDII we wszystkich trybach z włączonym wygładzaniem krawędzi. Radeon HD 5870 jest trochę mniej wydajny niż Radeon HD 4870 X2, ale... sytuacja zmienia się po włączeniu trybu DirectX 11. Mieliśmy niewiele czasu na sprawdzenie wydajności, ale jedna rozdzielczość wystarczy, aby pokazać skalę poprawy. Liczba klatek wyświetlanych w ciągu sekundy przez Radeona HD 5870 wzrosła o 17%. Mieliśmy okazję rozmawiać z jednym z twórców gry o tym, co zostało zmienione i jak to działa. Cała modyfikacja polegała na napisaniu nowego sposobu renderowania SSAO, korzystającego z Compute Shader w wersji zgodnej z DirectX 11. Ponoć wszystko wykonał jeden programista w ciągu dwóch tygodni. Całkiem nieźle. Różnic w jakości obrazu nie dostrzegliśmy. Przy okazji: chyba po raz pierwszy gra korzystająca z jakiegoś API wyszła wcześniej niż samo API i karta, która potrafi się z nim dogadać.

bf1680.png

Radeony dzięki obsłudze DirectX 10.1 reagują na włączenie wygładzania krawędzi w tej grze znacznie lepiej niż GeForce'y.
发表于 2009-9-26 22:48 | 显示全部楼层
字母变异*/-45
发表于 2009-9-26 22:51 | 显示全部楼层
看不懂。。。
发表于 2009-9-26 22:55 | 显示全部楼层
这游戏是AMD赞助研发的可能,所以正式版不出来前测试数据最好别信.
发表于 2009-9-26 22:56 | 显示全部楼层
这游戏有人玩吗?国内媒体好像都没测这个
发表于 2009-9-26 23:02 | 显示全部楼层
这游戏是AMD赞助研发的可能,所以正式版不出来前测试数据最好别信.
nApoleon 发表于 2009-9-26 22:55


这游戏是EA的,前天停机升级DX11,是个网游,运营很久了,就是正式版,国内没有就是了
发表于 2009-9-26 23:10 | 显示全部楼层
DX10.1下295快,DX11下5870快?
发表于 2009-9-26 23:30 | 显示全部楼层
第二张图是啥意思啊
发表于 2009-9-26 23:48 | 显示全部楼层
这游戏是支持dx10.1的吧,有这结果也正常
发表于 2009-9-26 23:59 | 显示全部楼层
应该是波兰语。。。
发表于 2009-9-27 00:02 | 显示全部楼层
第二张图是啥意思啊
darkblood 发表于 2009-9-26 23:30

好像是aa的效率
发表于 2009-9-27 01:33 | 显示全部楼层
A卡抗锯齿真坚挺...
发表于 2009-9-27 08:41 | 显示全部楼层
AMD只有建立自己的“TheWay”才能普遍的出现这种情况。
发表于 2009-9-27 10:17 | 显示全部楼层
battleforge这游戏我在玩
开场LOGO就有AMD的the future is fusion
所以对A卡有优化也是很正常的
发表于 2009-9-27 10:19 | 显示全部楼层
这游戏做得还是很不错的,在网游里画面也算是不错的了,无奈我用的是98GTX+,1440下特效全开,4player 地图如果爆兵到unit limited再去rush的话帧数只有10+
可能和CPU不够强力也有关系
idolh 该用户已被删除
发表于 2009-9-27 11:35 | 显示全部楼层
用灵格斯来翻译下*/-19
新游戏在我们的发言。我们决定,因为这是与部分支持的DirectX 11的第一场比赛这是在游戏中分泌最近,并可由编辑所执行的对游戏相应的配置文件。当然,游戏必须运行在使用Windows 7和相应的修补程序的计算机。尽管游戏有一个内置基准,以自己的方式衡量性能的标准。我们使用前一个图录:巨人重复的国王。在比赛结束时,四名球员已经收集相当大的一支部队,它同时承担攻击。为了衡量每第二个帧的平均数目,我们使用帧数程序。所有图形选项设置为最大值。游戏使用一个专有的图形引擎,它从来没有正式名称。
BattleForge一段时间,兼容DirectX 10.1的,因此具有极大的优势超越了AMD的卡在所有与模式的边缘平滑包括nVidia卡。的ATI Radeon HD 5870略低于效率比Radeon HD 4870 X2,但...形势的发展变化时,您打开的DirectX 11我们没有多少时间来检查性能,但一项决议,就足以显示出改善的规模。每秒显示了Radeon HD 5870帧的数量增加了17%。我们有机会交谈的了解什么是改变游戏的创造者之一,它是如何工作。整个变化是写呈现SSAO的新方法,从为使用DirectX 11兼容计算着色受益似乎都是一个程序员在两周内作出。不错。在图像质量的差别没有察觉。顺便说一句:也许是第一次,游戏使用一些API出来早于相同的API和卡,可以与他相处。
Radeon感谢的DirectX 10.1响应的反列入支持,在这个游戏中走样比GeForce'y更好
发表于 2009-9-27 11:39 | 显示全部楼层
难道是BATTLEFORGE?这游戏是A卡独占谢谢!
发表于 2009-9-27 16:57 | 显示全部楼层
这是什么游戏啊
 楼主| 发表于 2009-9-27 17:19 | 显示全部楼层
BATTLEFORGE
发表于 2009-9-27 17:47 | 显示全部楼层
不知道怎么说
发表于 2009-9-27 18:08 | 显示全部楼层
DX11,出现再上测试吧。
发表于 2009-9-27 18:26 | 显示全部楼层
偏向性有点儿明显了
发表于 2009-9-27 21:35 | 显示全部楼层
A卡独占的游戏吗
发表于 2009-9-27 22:33 | 显示全部楼层
看不懂。。。。。。。。
发表于 2009-9-27 23:29 | 显示全部楼层
*/-93A卡的the way
您需要登录后才可以回帖 登录 | 加入我们

本版积分规则

小黑屋|手机版|Archiver|Chiphell ( 沪ICP备12027953号-5 )沪公网备310112100042806 上海市互联网违法与不良信息举报中心

GMT+8, 2020-12-5 13:14 , Processed in 0.015429 second(s), 21 queries , Gzip On, Redis On.

Powered by Discuz! X3.2

© 2007-2020 Chiphell.com All rights reserved.

快速回复 返回顶部 返回列表